Secret Santa: het einde.

Een weekje nadat de hele Secret Santa-heisa is gaan liggen (en ook een week nadat alle feesten gepasseerd zijn), vond ik tijd om een postje te schrijven.

Ik kreeg intussen bericht dat mijn “slachtoffer” Katrien het pakje goed ontvangen heeft. Kijk hier zelf eens wat er nu precies inzat :-)

Verder mocht ik ook mijn eigen geschenkje in ontvangst nemen.
Sofie stak tijd en energie om voor mij een pakje samen te stellen, en ik ben er echt blij mee! Het zakdoekhoesje is al in gebruik genomen en heb al thee gedronken, en dat freubelen, dat komt er als mijn examen gepasseerd is! :-)

foto 2


foto 3

foto 4

 

En daar zit bij:
-Een fijn kerstkaartje
– Handgenaaid zakdoekhoesje
– Enkele builtjes thee
– Een verstelbare ring en enkele oorbellen om zelf aan de slag te gaan
– Kleine “diamantjes” om in de nagellak te verwerken

Dankjewel Sofie!

En als laatste: dankjewel Tess om je schouders te zetten onder dit leuke initiatief!

One thought on “Secret Santa: het einde.

  1. Pingback: Secret Santa 2013 | Van alles een beetje.

Leave a comment